REN TV 1, 2, 3 Biss Keys On Yamal-202 49E Satellite 2017

REN TV 1, 2, 3 Biss Keys On Yamal-202 49E Satellite 2017


REN TV logo 2015.pngREN TV (Russian: РЕН ТВ) in Russia is one of the largest private federal TV channels. Irena Lesnevskaya and his son, Dmitry Lesnevsky, other national Russian television channel REN TV as a production house founded by walking, since January 1, 1997 it has broadcast its target audience of middle-age city worker is a youth. To the 18 to 45 demographic, REN offers programming for a wide range of demographics, audience focused mostly on target audience, although the latter have a family and respects family values. [Citation needed] Channel 13 TEFIs award presented by the Russian Academy of Television. [citation needed]

REN TV network in Russia and CIS is a patchwork of 406 independent broadcasting companies. Rennes signs 718 towns and cities in Russia from Kaliningrad in the west to the east receive Yuzhno- Sakhalinsk. It has a potential audience of 113.5 million viewers (officially 120 million viewers [1]) over 12 million of them from Moscow and Moscow Oblast (Moscow Region) with a stay in. Broadcaster REN TV 10 affiliates and 19 cable operators in the CIS and the Baltic states with the works; 181 cities can receive REN TV signal.



Ownership
July 1, 2005 to channel its founder Irena Lesnevskaya and her son (30%) and the Russian utility RAO UES Anatoly Chubais presided belonged to. RTL to Bertelsmann in 2005, the steel producer Severstal and oil and natural gas company Surgutneftegaz each buying 35% bought 30% of REN TV. [2]

On December 18, 2006 Severstal's Alexey Germanovich Lyubov Sovershaeva, ABRos investment, a subsidiary of the Bank of Russia in St. Petersburg, North-West Federal Okrug of [3] and to the Chairman of the Board, President Vladimir Putin's former deputy ambassador to the Board of Directors of REN TV president handed. ABRos REN stake significantly. [4] The Bank, whose chairman, Yury Kovalchuk, was a close friend of President Vladimir Putin, his home town TRK Petersburg TV channel is owned 38% - and more likely to buy the company, but analysts 19 December 2006. Kommersant- daily said. [5] REN TV and TRK Petersburg is contained in a single media holding, though they will operate independently, industry observers had told the daily.

Russian media had reported that the oil and gas group Surgutneftegaz ABRos channel to which 45% to 70% had increased its stake in the media company had sold its stake. "[T] here are indications that Bertelsmann sell, almost 18 months after the Russian TV market was interested in," The broadcasting news website added. [Vi]

National Media Group currently owns 82%, and the Russian state oil company Gazprom subsidiary owns Sogaz 18%.

News coverage
In November 2005 REN TV Olga Romanova, head of its daily 24 news anchor fired. [7] Despite much hype around the event, his independent manner of reporting Marianna Maksimovskaya, Vladimir Gusinsky's NTV station to the east by an anchor and news presenter was released. As of October 2011, Maksimovskaya REN TV newscast was still in charge. Because of his activities, the leading TV channel of Russia with liberal ideas arguably remains outlets, discussing the problem of state censorship and other (including Russia), showing interviews with leaders of the political fringe.

Prior to her departure from the channel, Romanova, 25 नवंबर 2005 that the channel leading to Alexander Ordzhonikidze had pulled two recent stories told Radio Free Europe that he felt, for political reasons. A sensor head, a woman was killed in a road accident, in which the participation of Defense Minister Sergei Ivanov's son was an investigation into the cover. Romanova 23 November 2005 on Ekho Moskvy radio talked about the alleged censorship -. And the next day Ordzhonikidze barred from entering the building of the channel [8] A second 'banned item by Zurab Tsereteli, a US $ 15 million church and clock tower building in central Moscow was about, the International Press the Institute noted in its report on 2005 [9]

Ordzhonikidze was the lowest rated children's news production and management to try other anchor on evening newscasts had decided to Echo of Moscow radio station said in an interview. "Also, it's the same person all night, every day of the week is difficult to anchor newscasts. [They] can just feel sick," he said. [X.]

Romanova in solidarity with, his journalist colleagues, many news channels and sub-director, Yelena Fedorova December 2005 the head of the left channel, the Russian service of Radio Liberty (Radio Svoboda) why he had resigned. [11] "in connection with a lot of passed me by. As a journalist, I can not keep up with that, I can not live with that," she told the December 5, 2005 Editor Olga Shorina state news agency RIA Novosti and producer Tatyana Kolokova also leave the channel because he was planning, it was impossible to perform their professional duties.


Updated: 10-07-2017

REN TV 1, 2, 3 Biss Keys On Yamal 202 49E 2017
REN TV 1, 2, 3 Biss Keys On Yamal 202 49E 2017 New and Updated
SatelliteYamal 202 at 49.0E
Channel NameREN TV 1, REN TV 2, REN TV 3
Frequency11345
PolarityV (Vertical)
Symbol Rate30000
SystemDVBS2 MPEG4 HD
SID000F
Biss Key6269 6E00 676E 7300
Tag : New Biss Key
0 Leave A Reply "REN TV 1, 2, 3 Biss Keys On Yamal-202 49E Satellite 2017"

Back To Top